Direktlänk till inlägg 20 november 2010

Äckligt..

Av Anna - 20 november 2010 08:27

......nu för tiden när jag ser människan, pratar med honom eller bara tänker på honom så ryser jag av äckel    hahaha.

Tyvärr är detta en människa jag antagligen får dras med resten av mitt liv, mer eller mindre.


Tänk att för ett par år sedan så var det min stora kärlek, oooo jag skulle aldrig kunna älska någon annan som jag älskat honom. OCH tack och lov!!!! Så har jag inte det heller, på både gott och ont kanske?   


Det går fan inte att prata med denna människa utan att jag blir förbannad, visserligen säger jag aldrig något till människan om det. Denna människa känner jag utan och innan och vet vad som funkar, hur man ska ta idioten. Oftast bryr jag mig inte (år av träning) andra gånger när jag jag lagt på luren eller när vi sagt hejdå så brukar jag sitta och svära de fulaste orden jag kan, för mig själv alltså, hahaha! Ibland sitter jag även och sjunger egenhändigt komponerade sånger med fula ord om denna människa alldeles för mig själv    men konstigt nog så hjälper det, alla har vi ju våra sätt att få utlopp för vår ilska och min skadar ju ingen annan.   


Nått som även facinerar mig med denna människa är hur man kan springa runt och köpa en ny tv men inte kläder till sina barn??? Inte för att jag orkar bry mig igentligen och inte vill jag lägga ner nån energi på det heller, men noterat det har jag ju.   


Denna människa gör också som han vill utan att se nått fel i det. Tänk er vad skönt att aldrig ha någon skuld till något? Det måste vara himla nice att vara perfekt   denna människa gör alltså som han vill, men jag har accepterat det. Jag vet att saker och ting kanske inte alltid blir som han sagt, när det gäller barnen alltså. Men what the hell! Orkar inte slösa nån energi på det heller.


Varför skrev jag en blogg om denna människa då? Om jag inte bryr mig som jag skriver?

Jo, därför att jag ville få ur mig hur äcklad jag är utav denna människa, och resten liksom kom för sig självt. Haha! Så nu kan jag släppa detta ett tag till, tills nästa gång jag blir galen på idioten   


Over and Out Suckers!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 juni 2012 09:22

För att bekräfta kommentaren "det är bara fjortisar som bloggar" så kan jag väl lika gärna göra det jag blir anklagad över.   Och varför det kanske nån undrar? Jo det ska jag säga, JAG ÄR EN TÖNTIG FJORTIS SOM INTE FATTAR ATT JAG ÄR 37!      O...

Av Anna - 7 maj 2012 09:53

Helt plötsligt tänkte jag att "Idag är början av resten utav mitt liv"... Nästa tanke var "Vilket fult ord! "BÖRJAN" är?!? Böjan, blöjan, börj, burjare? Usch    men ändå är det ju ett bra ord, ett positivt ord faktiskt. Men uu så fult.   Men för ...

Av Anna - 24 april 2012 09:38

Det finns fruktansvärda föräldrar som använder sitt barn som maktmedel och medvetet förbjuder släktingar att träffa barnet bara för att hämnas på de vuxna!!   Tyvärr är det det oskyldiga barnet föräldern straffar mest, för hur ska ett litet barn...

Av Anna - 19 april 2012 08:48

Visst är det så att när det gäller släkten så får man spotta och säga vad man vill om den, men när man hör andra som gör det så blir man lite arg, och i mitt fall...LEDSEN      När det gäller denna familjemedlem så har jag hört så mkt otrevlighet...

Av Anna - 30 mars 2012 20:05

Pga respekt för min mor som ringde för en stund sen och ville att jag skulle ta bort mina "familjeintrigsbloggar" har jag överlagt med mig själv och mina alteregon och tagit bort vissa av mina tidigare inlägg, även om jag själv inte tycker att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards