Alla inlägg den 7 november 2010

Av Anna - 7 november 2010 22:51

....så det kan gå....

Tycker inte om att känna så här, jag stör mig själv på det och då är det illa    Jag är just nu en "pain in the as" och jag vet om det    Pinsamt!

 

Men eftersom jag vart i samma sits förut så är mina antenner ute och huvudet snurrar, det känns som om jag väntar på det oundvikliga slutet.


Saker och ting vore mycket bättre om man slutade bry sig.

Antar att jag kommer dit på det ena eller andra sättet.

I slutändan landar jag alltid på fötterna, det gör jag alltid.

Det är upp till mig att avsluta denna vånda.


...och nu lite positivt att ta till sig.....

Allt har en början och allt har ett slut.

Efter regn kommer solsken.

Dont worry be happy.

Se det från den positiva sidan.

Tänk vad mycket du har som är bra.

Carpe Diem!

Var glad över att du är frisk. (denna gillar jag extra mycket HAHAHAHA!

 

Livet är bra knepigt, sen dör man.

Ovido - Quiz & Flashcards