Alla inlägg den 28 november 2010

Av Anna - 28 november 2010 00:26

Vaknade halv sju i morse, varför det? Jag fick ju sova hur länge jag ville idag    Typiskt....

Försökte smyga så gott jag kunde då jag har lilla Jenny här, man måste ju visa hänsyn. Tydligen visade jag en himla bra hänsyn då hon inte vaknade förrens efter  tre Hahaha   


Jag hann både se på film, skjutsa Sonny till tågstation, åka ner på centrum med syrran och Rogge för att komma hem, äta, se mer film och plocka undan lite. Flickorna kom hem en sväng, Saga hade bara gymnsastikskor på sig!!! De är hos sin pappa den här veckan och att han inte reagerat är under all kritik   tog fram ett par andra skor till henne så hon kunde byta. Min lilla tös   


Skjutsade flickorna till sin pappa, igentligen kumde de ju gå men de bad så snällt. Hämtade Roger så han fick övningsköra en sväng. Åkte sen hem och hämtade Jenny för att fara vidare till syrran där jag skulle vara barnvakt till Joline, vilket gick strålande. Dessutom så gillar hon ju Jenny plus att Rogge dök upp en sväng med käk   What a guy!


Syrran kom hem vid elva och vi åkte väl därifrån en timme senare.


Alltså så har detta varit en helt vanlig dag i mitt liv, en var det hit och en var det dit. Det spelar ingen roll att jag inte planerar nått utan saker och ting brukar ha en förmåga att dyka upp under dagen   


Jag önskar att jag någon gång bara kunde få sitta och ha tråkigt, spelar ingen roll om jag skulle vara ensam eller ha sällskap men det kunde ju få vara himla nice att bara få sitta hemma nån gång men det är väl bara i mina drömmar   


Men hur som helst så är det ju ändå roligt att vara behövd tycker jag   


...imorgon är en ny dag med massa på schemat och det kommer säkert mer   


Nä.... nu ska Jenny och jag glo på TV, får se vem som somnar först, det är säkert jag hihi


Over and Out Suckers!!

Ovido - Quiz & Flashcards