Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Vita lögner

Av Anna - 30 januari 2012 22:01

...vita lögner regnar ner över Mitt huvud som smältsnö i början på april.

April april jag kan lura dig vart jag vill   (eller inte)


När blev en lögn v i t?  

Är det lättare att komma undan med ljugandet om man påstår att lögnen är vit?

Är det mer legitimt att ljuga om man säger att den är vit?


Är inte en lögn alltid en lögn?

....sent ska syndaren vakna....har jag hört!   


Det är läskigt att vara åskådare till ditt ljugande, för du ljuger så lätt till vem det nu än månde vara...


Den här bloggen skriver jag till dig, ja just Du!  Jag vet vem Du är, även om du själv kanske inte är helt på det klara med det!

Du påstår att du aldrig läser bloggar? Så jag tycker det ska bli mäkta roligt att höra hur du kommer att formulera dig när du läst detta inlägg? Ett tips på vägen är att inte komma med samma dåliga upplägg som du gjorde idag....att någon (som du inte vet vem det är) har sagt att jag skrivit nått på min blogg som inte lät så bra.... Ljug lite bättre så jag tror på dig istället. Bättre för dig och bättre för mig. Och det som är bra för MIG är bra för DIG   


Jag hatar dig inte, men jag är så fruktansvärt besviken på dig...........  


..................................................
..................................................
.....


Nu vänder jag blad och skriver om nått liknande Hahahaha   

Oki, nu ska jag berätta en liten historia, är ni med?


Det var en gång en liten flicka som gärna gjorde allt och lite till för alla andra, och hon satte alltid andras behov framför sina egna.

Speciellt de som tillhörde hennes egen "lilla skara" utav nära och kära.


Så kom det en dag då en person i hennes lilla skara bad om hennes hjälp.....


....fortsättning följer imorgon, måste sooooova   




 
 
Ingen bild

Marre

30 januari 2012 23:18

I miss you gumman <3 /Marre

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 juni 2012 09:22

För att bekräfta kommentaren "det är bara fjortisar som bloggar" så kan jag väl lika gärna göra det jag blir anklagad över.   Och varför det kanske nån undrar? Jo det ska jag säga, JAG ÄR EN TÖNTIG FJORTIS SOM INTE FATTAR ATT JAG ÄR 37!      O...

Av Anna - 7 maj 2012 09:53

Helt plötsligt tänkte jag att "Idag är början av resten utav mitt liv"... Nästa tanke var "Vilket fult ord! "BÖRJAN" är?!? Böjan, blöjan, börj, burjare? Usch    men ändå är det ju ett bra ord, ett positivt ord faktiskt. Men uu så fult.   Men för ...

Av Anna - 24 april 2012 09:38

Det finns fruktansvärda föräldrar som använder sitt barn som maktmedel och medvetet förbjuder släktingar att träffa barnet bara för att hämnas på de vuxna!!   Tyvärr är det det oskyldiga barnet föräldern straffar mest, för hur ska ett litet barn...

Av Anna - 19 april 2012 08:48

Visst är det så att när det gäller släkten så får man spotta och säga vad man vill om den, men när man hör andra som gör det så blir man lite arg, och i mitt fall...LEDSEN      När det gäller denna familjemedlem så har jag hört så mkt otrevlighet...

Av Anna - 30 mars 2012 20:05

Pga respekt för min mor som ringde för en stund sen och ville att jag skulle ta bort mina "familjeintrigsbloggar" har jag överlagt med mig själv och mina alteregon och tagit bort vissa av mina tidigare inlägg, även om jag själv inte tycker att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards