Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Hmm... blääää! :P

Av Anna - 19 april 2012 08:48

Visst är det så att när det gäller släkten så får man spotta och säga vad man vill om den, men när man hör andra som gör det så blir man lite arg, och i mitt fall...LEDSEN   


När det gäller denna familjemedlem så har jag hört så mkt otrevligheter att mina öron nästan trillar av, och visst, jag håller absolut med på samtliga punkter, och det mesta är sant, men det ska tilläggas att jag inte sagt något till någon

(förutom mina 100vänner  om jag ens har så många? nee skämt åsido, skojja bara) 

och därvid inte spridit några rykten vilket jag inte heller tänker ta på mig!   med tanke på att jag oftast blir anklagad även om jag är oskyldig!!!    jag som är så snäll go och ser ut som en      


Man undrar ju om släkten tror att jag är den enda med mindre trevliga åsikter?

Det konstiga med det hela är nämligen att när jag säger någonting som jag tycker, i mitt fall, som gynnar mig så undrar de vem som satt de grillerna i huvudet på mig??? Hahahahaha   De brukar liksom skyllas över på någon i min närhet och så blir de syndabockarna  


Hmm...man undrar ju om uppfattningen om mig är att jag är förståndshandikappad utan egna åsikter? För man kan verkligen tro det?

......förresten vad hände nu???? ....jag la in en egen åsikt? Ett mirakel har hänt! Tacka Gud! Ett under har skett!  Hallelujha!


Men jag har faktiskt en hel del exempel på olika händelser där jag blivit utsatt för förnedringar som skett och jag antar att jag skrivit om del av dem tidigare, men tyvärr så måste jag ju vara en snäll flicka och inte skriva om våra "familjehemligheter"  


So long Suckers!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 juni 2012 09:22

För att bekräfta kommentaren "det är bara fjortisar som bloggar" så kan jag väl lika gärna göra det jag blir anklagad över.   Och varför det kanske nån undrar? Jo det ska jag säga, JAG ÄR EN TÖNTIG FJORTIS SOM INTE FATTAR ATT JAG ÄR 37!      O...

Av Anna - 7 maj 2012 09:53

Helt plötsligt tänkte jag att "Idag är början av resten utav mitt liv"... Nästa tanke var "Vilket fult ord! "BÖRJAN" är?!? Böjan, blöjan, börj, burjare? Usch    men ändå är det ju ett bra ord, ett positivt ord faktiskt. Men uu så fult.   Men för ...

Av Anna - 24 april 2012 09:38

Det finns fruktansvärda föräldrar som använder sitt barn som maktmedel och medvetet förbjuder släktingar att träffa barnet bara för att hämnas på de vuxna!!   Tyvärr är det det oskyldiga barnet föräldern straffar mest, för hur ska ett litet barn...

Av Anna - 30 mars 2012 20:05

Pga respekt för min mor som ringde för en stund sen och ville att jag skulle ta bort mina "familjeintrigsbloggar" har jag överlagt med mig själv och mina alteregon och tagit bort vissa av mina tidigare inlägg, även om jag själv inte tycker att jag sk...

Av Anna - 30 januari 2012 22:01

...vita lögner regnar ner över Mitt huvud som smältsnö i början på april. April april jag kan lura dig vart jag vill   (eller inte)   När blev en lögn v i t?   Är det lättare att komma undan med ljugandet om man påstår att lögnen är vit? Ä...

Ovido - Quiz & Flashcards