Alla inlägg den 12 november 2010

Av Anna - 12 november 2010 11:31

...så jääääävla bra!!! Ville bara säga det   


"Call your name" på hög volym med tung bas...

Ooooo det riktig knottrar sig på armarna

  

Av Anna - 12 november 2010 11:12

Idag är jag ledig från skolan, visserligen med eget arbete, men skönt ändå för vem vill ta sig ut i det här vädret?

  


Trodde jag skulle få sovmorgon, men icke vaknar 06.40 av killens knappande på tangentbordet. Känner att jag har grym huvudvärk :(

Går upp och skjutsar honom till jobbet, hinner bara släppa av honom så ringer syrran och vill att jag ska skjutsa Joline till dagis. Efter det åker vi till Maxi. Fortsätter tillbaka till Rogers jobb, hade lovat att skjutsa honom på ett par ärenden ang jobbet.

Nu har jag äntligen kommit hem. Måste tvätta och städa lite. Sen ska jag hämta Marre i skolan, hem igen, hämta Joline, hämta Roger och slutligen hämta Nora.

Detta är min "lediga" dag    haha!


Har ni tänkt på att om man tar ett steg fram så är det ofta två steg tillbaka? Det har jag och jag undrar varför det ska vara så?

Hmmmm....   


Igår var jag på dåligt humör, det kändes som om "någon" har betett sig mycket respektlöst emot mig. Här är man snäll och ställer upp, och vad är tacken? Inte mycket...

Visserligen har personen bett om ursäkt, men för mig är det upp till bevis i fortsättningen, för hur det än är så är det ju lätt att snacka   


Over and Out!

Ovido - Quiz & Flashcards