Alla inlägg den 30 november 2010

Av Anna - 30 november 2010 10:18

Herregud min skapare, jag orkar inte mer!

Har bara lust att skrika "Lämna mig ifred!" men så funkar ju inte livet alla gånger.

 

Förra veckan var jag barnledig men fick flänga runt som en spottspoling iallafall. Gårdagen var en mardröm.

Syrran hade bilen igår och en massa tider hade jag att passa så det var ju till att gå överallt.

 

Gick till skolan.

Slutade tolv och gick och åt på kina med Nadasja, in på Bissarnas, hämta mina skor hos skomakaren, kolla vinterstövlar till Saga.

Kl 14.00 skulle jag vara på Åsidan, fick gå direkt därifrån till Bagaregatans VC för "Sluta-Röka-Mötet", gick upp på Öster till Syrran för att hämta bilen, skjutsade hem Carla till Stenkulla, hem för att hämta Saga med kompis och skjutsade till teatern, hämtade upp syrran och vidare till Citygross.

Kom hem halv sju, fick börja förbereda middagen.

Kl 19.00 var det dags att ta bilen igen för att hämta flickorna på teatern, skjutsa hem kompisen.

Hem igen för att göra klart maten. Äta/plocka undan/ diska.

Ut i förrådet och leta fram skridskor och hjälm. Skridskoprovning.

Se till att barnen kom i säng. Somnade inne hos Juliet. Vaknade och gick och la mig i min säng.

 

Nu sitter jag i skolan och tänker på allt jag ska göra idag, stress stress stress.

På luncen måste jag iväg och handla skridskor, termobyxor, pyssel och pepparkakshus.

Slutar 14.00, direkt hem för att städa undan efter morgonstresset. 15.00 kommer M-L. 15.30 måste jag hämta kidsen i skolan och så vidare hem för julpyssel.

Direkt när M-L gått vid halv sextiden är det dags för matlagning. Men efter detta så kanske jag får en stund över att pusta ut innan det är dags för läggning utav barnen så jag kan stupa i säng...

 

Och bara så alla vet så tänker jag inte gå utanför dörren i helgen om det inte brinner eller nått   

 

Over and Out Suckers!!!

Ovido - Quiz & Flashcards