Alla inlägg den 27 december 2010

Av Anna - 27 december 2010 11:12

....jag kommer ingenstans....men jag är på väg, snart.

Springer fram och tillbaka här mellan datorn och andra göromål.

Men snart ska jag iväg, iväg och ivög.


Nån sa till mig att jag inte har nått liv, en annan sa då att jag visst hade det, bara att jag lever alla andras.

Hahahaha!


Undrar om jag ska trycka i mig nån slags frukost innan jag drar iväg? Usch jag har ingen matlust, har varit utan det i snart en veckas tid.... Weird.

Godis vill jag kräkas på. Inget gottesug alltså.

Kan man leva på flytande föda?


Min jul flöt iväg, jag tror inte att jag var närvarande, jag var där men ändå inte där. Som vanligt, som alltid jag. Det där med att leva i nuet...Bläää!

Har stora problem med att njuta av stunden. Saknar den efteråt istället.

Hade det jättebra uppe hos mamma, lat som attan var jag, nästan så att jag skäms.

Kunde helt klart ha engagerat mig lite mer antar jag, men jag var så trött. Har ju kört nästan 170mil den senaste veckan. Man kanske har rätt att vara seg och trött då? Vad vet jag....


Jag är iallafall glad och speedad i 390 idag.

Rastlös, i det där tillståndet där ingenting igentligen blir gjort utan jag springer bara runt och gör igentligen ingenting. Fast jag är iallafall påklädd och allt det där så jag kan ju resa på arslet och ta mig i kragen och gå utanför dörren. Har ju en del att göra idag.

Som vanligt...

En del saker vill jag själv andra vill jag inte utan det ska göras ändå.

Kallas det livet kanske?


Nä, livet och verkligheten har kallat hela morgonen på mig nu så det är väl dags att stänga burken och dra mot nya mål och äventyr.


Some day I will break free and they wont kill me from being me   


Over and Out Suckers!!

Av Anna - 27 december 2010 10:18

...det var inte meningen, antar att jag inte tänkte efter före.

Jag vet att det är svårt att tro, men det är sant, det händer att jag inte gör det  


Men du, till dig det berör. Jag är ledsen att jag sårade dig, tyvärr tänkte jag inte längre än näsan räckte. Du har sagt att du aldrig läser min blogg och jag trodde dig. Till mitt försvar har jag bara att jag inte lämnade nått namn eller relation, men det är klart.... DU visste ju.   


Jag tycker bara att du med ditt beteende faktiskt sårade många, även om det var du som blev ledsen.

Men jag tänker inte ta på mig skurkmanteln som den enda som felat, utan jag säger bara att det finns tydligen fler som pratar utan att tänka efter före ibland.

Tro det eller ej, men det är mänskligt.


Men det jag ville säga var att jag är så ledsen över att jag skrev nått överhuvudtaget, så FÖRLÅT   


....ev kommentarer undanbes vänligt men bestämt....

Ovido - Quiz & Flashcards