Alla inlägg den 16 december 2010

Av Anna - 16 december 2010 10:38

Fy fan vad trött jag blir ibland!!!!

Började skriva ett jättelångt blogginlägg och vad händer, jo  datorn börjar fucka och allt försvinner!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!   

 

Ja ja, nu är jag lugn och fin     

 

Klockan ringde som vanligt halv sju i morse och jag trodde som vanligt att jag tryckt på snooze. Men icke sa nicke, halv åtta ringer syrran och väcker mig, så det var ju bara att hoppa upp och väcka kidzen, packa gympakläder, packa ner frukt och käka frukost, eller rättare sagt barnen åt frukost för själv hann jag inte.

Shit happens!

 

Kom oxå som vanligt försent till engelskalektionen, typ 10 min, bara för att sluta 10 min senare.... SUCK!!!

Vi skulle skriva en utvärdering om hur vi tyckt att engelskan varit och jag var ju tvungen att utmärka mig, som vanligt, och skriva att det bästa med lektionerna hade varit hans sexiga leende Hahaha! Sån är jag    Lite kul måste man ju få ha.

 

Ja nu har jag ju haft tid att fördriva sen nio-tiden och spenderat den i cafeterian med lite annat galet folk. Vi tog lite fula kort på varann, en filmade och så drog vi massa dåliga skämt. Men man har ju inte roligare än vad man gör sig    det är MIN oskrivna lag.

 

Nu sitter jag ju i datasalen alldeles allena, stackars mig haha. Lugnt och skönt är det iallafall. men när jag kom satt det nån och lyssande på arabmusik, inte så nice.

Man kanske inte kan tro det, men jag gillar inte sån musik, trots mitt "utländska" "exotiska" utseende   

 

Igår hände nått "roligt" rök ihop med min syster i telefon och när hände det sist!! Jo när vi typ var i tonåren, men ja ja, jag fick ju skrika av mig lite och det tillhör ju inte vanligheterna. Jag är liksom den som pratar rationellt och sansat och tänker efter före vad det är jag kastar ur mig i konfliktsituationer.

Men nån gång slår det väl över och det gjorde det igår.

Jag blev bara så trött på att folk bara iskallt räknar med att jag alltid ska ställa upp och foga mig efter deras nycker och behov. Och det skulle ju vara fasligt trevligt om jag blev tillfrågad om MIN åsikt.

Fast jag är inte långsint, vi är sams nu även om jag står för det jag sagt till henne. Gladeligen nog så fick jag väl nån slags ursäkt idag iallafall. Hälften vunnet typ.   

 

"Snön den bara öser ner..." Tralla la la

Sitter och väntar på Nadasja, om hon slutar tidigare så är det meningen att vi ska ta oss ner på stan och göra den osäker ett tag. Man kanske skulle ringa in ett bombhot? Det verkar ju vara populärt nu för tiden     

 

....nä nu måste jag ta mina myror i arslet och göra nått annat, har setat här längre än vad jag klarar av just nu

...så...

 

See you next time!

  

 

Over and Out Suckers!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards