Alla inlägg den 15 december 2010

Av Anna - 15 december 2010 10:02

Jo men visst, nu bloggar jag igen, kan ju lätt bli så när man har tråååååkigt.


Försökte kolla film men är ju så fasans rastlös!!!

Har averkat 45 min med typ 10 pauser, då jag  vart tvungen att resa mig och plocka med saker och ting emellan. Himla drygt ibland.

Upp, ner, höger, vänster och överallt...Blääääää!


Kära Gud ibland önskar jag att jag bara kunde sitta still.


Vad underlättar???

1. Blogga

2. Städa

3. Köra bil

4. Träna


Dessa saker innebär att jag GÖR någonting och då behöver jag inte sitta still utan kan koncentrera mig på det jag gör.


Speedo borde jag heta.

Och då menar jag inte såna där speedos, ni vet badbyxor.

Hahaha!

De är ju grymt fula = hög töntfaktor.


Nä nu klarar jag inte av att sitta kvar... kanske ska äta..... frukost?, heter det va??


Over And Out Suckers!!


Ovido - Quiz & Flashcards