Alla inlägg den 12 december 2010

Av Anna - 12 december 2010 13:12

Vad är det för nått igentligen?

Har jag någonsin gjort det? Har fasiken ingen aning? Jag vet hur det stavas men mycket mer än så är det väl inte   

Så länge jag kan minnas har jag alltid varit på väg, i tankarna alltså. Jag är alltid på väg någonstans. Har en rastlöshet i kroppen som är svår att tygla.

Ett tydligt exempel är igår när jag satt och tänkte på att "nu är det bara en vecka kvar till lovet" och kände en liten glädje sprida sig i kroppen    men så från ingenstans så vände jag på det och kom fram till att snart är julen över och skolan börjar igen.

Hur sjukt är inte det?

Hahaha!


Jag är helt övertygad att om jag stannar upp och lever i nuet så skulle jag säkert uppskatta de små stunderna utav glädje på ett helt annat sätt.

Den stora frågan är dock hur jag kommer dit?

Ja detta dilemma verkar uppenbart nått att bita i, hur man nu biter i nått som inte är nått att konkret kunna "ta på" Hahahaha! Hmm.... nu fick jag ju ett till  problem   


Ja det är fan inte lätt att heta Anna Johansson!


Over and Out Suckers!

Ovido - Quiz & Flashcards