Alla inlägg den 10 december 2010

Av Anna - 10 december 2010 18:28

...sa grisen    skallebang typ. Och uppepå detta så har jag vart barnvakt till Joline. Försökte ligga i soffan och blunda lite framför TVn, men gud vad roligt det är när man är 1 1/2 år och hoppa och slå moster i huvudet då Hahaha!

Ja det är väl så...skit ska skit ha   

Hur det än är så känns huvudet lite bättre nu, det måste ju såklart ha berott på Jolines "milda" behandling   

Är just hemkommen för att andas lite och packa min väska då jag ska sova över hos Kristin. Hon har bestämt att jag ska göra det, och som vanligt har jag ju ingen egen vilja utan gör som jag blir tillsagd    fast naaa.... hade jag absolut inte velat hade jag faktiskt sagt nej. Så det känns ok, den här gången.

Ikväll är det ju den stora idol-finalen, vilken vi ska se på och efter den blir det Cirkus Möller följt utav en skön säng att sooooooova i   

Nääääää..... nu ska jag vidare mot nya mål och äventyr (Hem till syrran alltså).

Over and Out Suckers!

Av Anna - 10 december 2010 10:25

Har blivit erbjuden helhelg med Emma och Marre   Emma tyckte jag skulle ha en lugn helg utan nått att göra, hon påstår att jag kommer få en hjärt attack och dör som jag far och flyger hihi Hon är så söt   

Givetvis ska jag anta erbjudandet.

"Bara vara" Vilken lyx   

 

Ska vara barnvakt idag till Joline, hämta på dagis och gå hem med henne till Kristin, hon kommer väl hem mellan sex-sju. Efter det är det ju bara att stanna kvar och se på Idol finalen. Som tur är så ska Kristin laga maten.

Jippppiiiieee!

Varje dag som jag slipper laga mat är fantastisk!

 

Trodde i min enfald att jag skulle få pengar ur nån av fonderna jag hade sökt i höstas, men inte har det kommit nått än iallafall. Hade ju lite kallt räknat med att någonting skulle bli beviljat   

Blir en fattig jul i år alltså. Inga pengar. Har inte ens råd att köpa en julskinka.

Och förra året då "rymde" julskinkan.

Det är fan tragiskt att vara fattig som jag.

Sketans liksom.

Shit happens!

Efter regn kommer solsken.

Bla bla bla osv 

Men det skålar vi för tycker jag  

 

Dessutom är jag hungrig och ändå åt jag frukost i morse.

Men jag måste ändå säga att jag mår förtäffligt bra ändå, ville bara klaga lite   

Det är ju gratis iallafall HiHi

 

Over and Out Suckers!

Ovido - Quiz & Flashcards