Alla inlägg den 7 december 2010

Av Anna - 7 december 2010 20:50

Vaknade 05.00 imorse, vem gör det som inte måste??!!

Sjukt... men pigg var jag iallafall så det var bara att gå upp. Man kan ju inte ligga i sängen och glo, trist liksom.

Hann se gårdagens avsnitt utav "Ung och bortskämd" på datan innan det var dags att dra. Men gud så sjukt det programmet är... Att det finns sådana föräldrar är grymt äckligt!!!

Stackars barn   


Är precis hemkommen från flickornas pappa där jag vart och firat Juliet på 12-års dagen. Kan ju inte påstå att det var med glädje jag åkte dit direkt, men vad gör man inte för sina barn   

Som grädde på moset så var Emelies föräldrar där också. Lite jobbigt tyckte jag att det var faktiskt. Jag kände mig som en inkräktare, vilket jag ju var. Men jag hade ju aldrig åkt dit om inte Juliet bett mig.


....mob ringer....

...en timme senare....


jaha... det var Ann-Sofie det   min söta "Soffan"!!

Blir alltid lika glad när hon ringer, för fy och skam på mig själv så ringer jag typ nästan aldrig själv "nu skämms jag typ"

OCH VARFÖR???

..i hela världen var hon tvungen att flytta till Ludvika?

Attans, det gjorde hon nog bara för att jäklas med mig, eller hur Soffan?     


Nä...nu orkar jag inte sitta här längre...

.....men.....

I Will Be Back!!!


Over and Out Suckers!!!

Av Anna - 7 december 2010 12:29

Ja det är precis vad jag har, när jag är i skolan och typ skrattar så säger dom att det hörs ända in i de andra klassrummen    igentligen så är väl inte mina skämt speciellt roliga, men folk garvar för att jag garvar HAHAHA!

Men det är ju tur att jag kan glädja folk runt omkring mig   

Bara genom att vara mig själv alltså. Funky!

 

Satt och lekte med min mobil på lektionen, tog kort på samtliga och körde dom i facewarp, fan vad jag garvade. Spelar ingen roll hur många gånger jag gör det utan jag garvar lika mycket varje gång   

Iofs så skrattar jag väl rätt ofta ändå, men ändock.

 

Kom sent till skolan idag, skjutsade Kristin och Joline till dagiset bara för att upptäcka att dagiset var stängt, planeringsdag Hahaha! Tyckte att peronalen på skolan tittade lite konstigt på oss då vi gick in på dagisgården.

Sen när jag skulle skjutsa hem flickorna så fick ju Joline frispel, hon ville sitta kvar i bilen så det var bara att följa med syrran upp i lägenheten. Och där stannade jag tills det var dags att skjutsa EmmaPemma till VC, 09.20 Det var ju typ ingen ide att åka till skolan emellan juue.

 

Men usch vilken tråkig lektion vi haft idag, intresserade mig inte ett dugg så att säga. Bläää!

Hoppas att eftermidddagen blir bättre???

 

Min dotter fyller 12år idag men det är pappavecka så jag har lovat att komma dit till kvällen och vara med och fira.

Jag vet inte om jag är fånig men jag har sagt till Jullan att vi firar henne när hon kommer hem till mig med presenter och tårta.. Jag vill inte att sakerna hon får ska vara hos hennes pappa. Han har liksom redan varit hemma hos mig och länsat deras rum på saker tidigare, så de ska ha någonting där. Själv tycker jag att det är hans ansvar att handla saker till dom själv så dom kan ha det där, men ja ja...

Ja stackarn...pappan alltså... behöva slänga sina egna pengar på sina egna barn.   

 

Hmm.... försöker fortfarande få tag på Johanna, men hon vägrar svara. Smisk på rumpan vore lämpligt!!!!

 

Nä... nu ska jag luncha!

 

Over and Out Suckers!!!



Ovido - Quiz & Flashcards