Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Anna - 31 januari 2011 13:25

Jag försöker så gott jag kan att planera mitt liv, fast jo jag vet... "-Jag är ingen planerare" men det finns ändock saker jag har som mål att genomföra, men det jag oftast faller på är att jag blir sjuk, och jo då menar jag att när jag väl tar tag i min träning igen efter pauser (pga av sjukdom) så blir jag sjuk!! Igen och igen. Bläää!

Så alltså, jag är nu sjuk, ja mer än vanligt, tro mig det är möjligt! Hahaha!

I maginfluensa om nu nån inte visste det    som tur är så är den lindrig och jag hoppas att jag är "fit for fight" imorgon igen   


Asså shiiiiit! Jag är så stolt över alla mina barn! Kloka och välartade så att säga. Det är med stolthet i rösten jag tar på mig all kredit för deras uppfostran! Pappan till flickorna var ju inte helt närvarande, eller vad säger jag??!! Jo, när det passade honom förstås. Åsikterna emellan oss går ju dock isär   men numer har han dom varannan vecka iallafall.

Men det är ändå mest tack vare mig att de är de fina flickor de är! Så det så!!

Min son däremot har en ordentlig pappa, och hos honom har sonen min vuxit upp, så där kan jag inte ta åt mig så mycket utav äran, men det är T U R att han ärvt sin mors sjuka humor iallafall Hahaha!

Älskar mina barn sååå otroligt mycket!!!   


Antar att jag måste ta mig till skolan imorgon, har liksom inte tid att vara hemma, jag missar så mycket då och om jag inte minns fel skulle vi ha yoga då?


"Mitt minne inte bara sviktar, ibland är det helt borta"   


...och med det tar jag farväl för denna gången!

Over and Out Suckers!

Ovido - Quiz & Flashcards