Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Anna - 10 januari 2011 15:09

...me from inside.


All the stories are over, chapters are done, all this chaos around me, always alone. Why did i see burning fires in your eyes?

How could you let me end up in this.

Well I dont knowe. The rose I hold, wont seem to grow.

So what have you done?

What are you hiding?

What are you holding on?

This side of me is gone, its killing me inside.........


Älskar låten

Plan Three, What have you done


Kan känna igen mig i vissa textrader....

Vad som hänt har hänt och är redan gjort.

Mitt upp i allt så känner jag mig alltid ensam. Ensam i allt jag gör även om jag vet att jag inte är det. Ensamhetskänslan är någonting som ibland äter upp mig inifrån och ut.

Min tystnad tar död på mig inifrån och ut.


Lyckan jag håller i tycks inte växa hur mycket jag än försöker.

Vad har jag gjort med mitt liv? Varför "gömmer" jag mig själv, visar en sida men känner och gör nått annat.

Vad håller jag fast i?

Vad har jag gjort med mig själv? Varför tar jag inte bättre hand om mig själv?

Jag vill gärna skylla på någon annan, ingen speciell utan vem som helst. Varför tog ingen hand om mig bättre än så här?


Varför är jag så duktig på att ta hand om alla andra med inte mig själv?


Idag vaknade jag upp till en usel dag... en ledsen dag. En dag då jag känner mig fruktansvärt ledsen och ........... ensam. Ensam med mig själv och mina känslor.

Depp...depp....deppardag.


Ingenting är roligt, finns inget att skratta åt. Och jag som alltid hittar nått att skratta åt i allt elände juuueee......

Kanske ska stoppa huvudet i toan och spola? En tanke som alla andra.... men nääää...det låter bara äckligt...


Ett steg närmare kanten är jag iallafall.

Vill ingenting, men igentligen allting, fast näää ingenting.

Kanske ska hoppa i ån? Den är nära iallafall....

Vaknar väl till om inte annat blääää......


uuuuuuuu eller öööö?

Ovido - Quiz & Flashcards