Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Anna - 24 januari 2011 17:15

Det var nog längesen som jag upplevde en sån genombra helg som jag gjorde med denna. Vet egentligen inte vad det var som gjorde den så speciell, men jag var på bra humör och omgavs av underbara vänner iallafall. Dessutom så har ju min syster Johanna bott hos mig till och från ett par veckor och det gör ju oxå sitt till   

Tyvärr, eller kul för henne, så sticker hon till Nya Zeeland på fredag på praktik i fyra månader. Inte är jag avundsjuk inte, nä nä   

Jag och mina flickor kommer sakna henne jättemycket    men har vi tur så kommer hon tillbaks och bor hos oss till sommaren, hoppas   


Fredagen inleddes med städning när jag kom hem, men så plötsligt ringde världens bästa Mickis och ville komma förbi.

När hon kom så visade hon mig nått som inte var så roligt för mig på en sida på internet. Men jag tycker att jag tog det rätt bra iallafall även om jag fortfarande förföljs utav tankar kring det jag fick se    har inte bestämt mig riktigt hur jag ska tackla det. Det kändes och känns overkligt, men ändå väntat, tråkigt att säga men så är det. Kan tyvärr inte skriva vad det är men personen det berör VET. Det räcker för mig.

Däremot är jag glad att jag har en sån omtänksam vän i Mickis, Du är fantastisk!   


Efter ett samtal med Nadasija kom vi överens om att träffa henne på det fashionabla "Brandkärrspizzan" jag vet, bli inte avis nu    där vi träffade Nadasija och delade på en pizza. Två killkompisar till N gjorde oss sällskap. Jag fick en jättefin kofta utav N, tack igen!   

Det hela avslutades med en tur till "Maxi" där vi inhandlade onyttigheter innan vi sa adjö.


Lördagen sov jag lite längre än vanligt sedan var det bara att hoppa upp för att ta mig till "Ockle" för att hämta Jenny och hennes son som skulle hem till Järna. Efter det var det födelsedagskalas hos min syster Kristin, vilket var trevligt och tårtan var suverän, hon hade bakat själv! -Du är så duktig syrran!" Hon hade gjort hur många marsipanrosor som helst så att barnen skulle slippa bråka om dem   


Vid femtiden var det dags att vända kosan hem och göra oss iordning för vår tjejfest. Så jag måste väl säga att det var lite stressigt men ändå helt ok.


...bryter här för tillfället för nu måste jag laga mat, booooring men så kan det vara.

Kraaaaaaaaaam!!

Ovido - Quiz & Flashcards