Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Anna - 5 januari 2011 11:21

Tro det eller ej...

Kan inte sitta still, men kan inte få nått gjort heller... Sketans typ.


Har sovit hos Jenny i ockle i natt, sov faktiskt riktigt bra. Kul tycker jag då jag legat sömnlös i ett par nätter nu.

Vaknade vid åttatiden och tänkte uuu så trist då jag vet att hon alltid sover hela dagarna. Som tur var så vaknade sonen hennes, charmiga Razmus och tyckte vi skulle åka hem till mig så det gjorde vi. Han sitter nu parkerad framför tvn och spelar X-box. Ovanligt   


Har de senaste dagarna varit i ockle typ varje dag och hjälpt flickan få ordning i lägenheten då hennes sambo flyttat ut. Vilket jävla hästjobb! Han hade inte packat ihop sina saker, det var skitigt som fan och vi fick åka till tippen typ 2000ggr.

Trots denna utrensning så har det inte passat herrn i fråga att hämta sina saker eller lämna tillbaka nyckeln. Helt otroligt.


Idag kommer mina älskade flickor hem och jag längtar hur mycket som helst!!! Har inte sett dom på en och en halv vecka. Mina hjärtan   

Pratade med Saga igår, iofs så har hon ringt mig varje dag 1-3ggr, men just igår så talade jag om för henne att jag köpt ny TV. Varvid hon säger "Men mamma du kunde ju köpt nått till mig istället, vi har ju så många tvapparater iallafall" Hahaha! Hon är ju för söt    De är kloka de små liven.

Sen har vi Razmus som undrade varför vi hade så många platt Tvs hemma. Hmm.... vad svarar man på det? För att de tar mindre plats? För att jag har råd? För att jag har släktingar som hjälper mig ekonomiskt?

Själv tycker jag ju att jag har det skitdåligt ekonomiskt och inte har några dyra saker överhuvudtaget, vilket jag faktiskt inte har o andra sidan, men allt är väl vad man jämför med....alltid.


Näää....orka sitta här då....


Over and Out Suckers!

Ovido - Quiz & Flashcards