Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Anna - 4 januari 2011 14:45

Blir Ni/Du sjuk blir jag sjuk, frågan brukar bara vara vilken dag, blir Ni/Du typ normalt sjuk så blir jag jättesjuk.

Är det rättvist?   

Sitter faktiskt här och tycker synd om mig själv, har liksom varit rätt glad den sista tiden, pga att jag hållt mig frisk. Men nu sitter jag här och hostar så jag får ont i bröstet och med feber. Stackars lilla mig   


Det är bara att inse att livet är bra orättvist ibland, det suger men så kan det vara. Får väl vänta på att bli frisk, men jag har ju såååå svårt att sitta still längre perioder vilket brukar göra saker och ting värre, attans.

Spelar ingen roll hur sjuk jag blir... jag måste ända upp och springa runt och greja.

Hahaha!

Beror på det där bipolära ni vet, myrorna i arslet och rastlösheten.


Läste en skylt igår där det stod

"Not even your problems will last forever"

Tyckte det var rätt kul faktiskt   


Bara så alla vet så finns det alltid nått kul/positivt i allt tråkigt och det har då räddat mig hela mitt liv, jag skrattar bort problemen så gott jag kan.

Det är ok att vara ledsen ett tag men sen är det faktiskt bara att rycka upp sig.

Det är vad livet har lärt mig   


Var och köpte ny TV idag, såg en annons, stack iväg, peka på den, betalade och åkte hem och packade upp den.

Stackars personal, jag stod och hostade som en jubelidiot, trodde dessutom att jag skulle tuppa av, var jättevarm av febern och helt matt men hem kom jag. Med en ny TV   

Undrar hur länge jag kommer att vara glad över den? Jag menar på att man önskar sig något, får det, är lycklig, för att sedan glömma bort det och önska sig nått annat. Oftast i allafall.


Förra veckan gick jag och sålde alla mina guldsmycken, kändes inget roligt men jag använder dom ju aldrig ändå. Men iallafall.

Det kanske kommer en dag då jag ångrar mig men det är ju då. Det var ju bara saker.

Kände mig så pengakåt att jag nästan sålde arvegodset från farmor oxå!!!

Men återfick vettet och behöll det, phuuuiii...


Det är inget roligt att vara utfattig. Nån som vill byta?

Hahaha! As if, eller hur   


Over and Out Suckers!

Ovido - Quiz & Flashcards