Alla inlägg under mars 2011

Av Anna - 1 mars 2011 12:06

Hmm.... om 2 1/2 timme får jag följa sonen med flickvän till tåget och vinka av    blir lite ledsen i ögat, pojken har inte varit hemma sedan i sommras och nu blev det en snabbvisit, lör-tis. Inte mycket men bättre än inget. Är ändå rätt nöjd, vi hann ju trycka in lite saker iallafall på den här korta tiden, bowling, fikabesök och så.


Sporlovet spenderadets hos min mor upp i Rättvik med mina flickor. Vi hann med både shoppingtur i Mora, skidåkning och mys förstås    och sen så är det ju så att jag har turen att ha världens bästa mamma i heeeela världen! Det ni!   


Är det inte lustigt hur lustig man kan vara ibland? Tänker på mig själv...

Förra veckan stod jag framför spegeln och tvättade ansiktet när jag plötsligt kom och tänka på att ett ex till mig sagt att jag har en ful näsa (vet inte vart tanken kom ifrån) så jag studerade den i spegeln och såg att förutom ärret på näsan så ser ju näsan olika ut från båda sidorna!!! Inte mycket men skillnaden finns där! Sen om man tittar under min näsa så är det lite skillnad på mina näsborrar också!! Jag vet ju att min ena näsvägg är sne, men hallå, jäkla näsa...

Ja så slutsatsen blev att jag kom fram till att jag aldrig mer kan gå ut och visa upp min demolerade näsa och varför i hela världen har ingen annan sagt nått?

Plastikoperation nästa!!!   

Jag får helt enkelt dra en papperspåse över huvudet när jag går ut!


(är dock lite förundrad över att insikten kom över mig 18år senare bara? men det är klart jag är ju blond!   fattar trögt alltså eller nått?)


I am the worried kind.....La la la la la (The ark)



Ovido - Quiz & Flashcards