Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Anna - 28 mars 2011 12:27

Usch jag har så jäkla mycket skolarbete att det känns rätt och slätt T R Å K I G T! 

I och för sig så vet jag inte om det nånsin är speciellt roligt? Mer ett måste.

Jag har så mycket tid att göra dom men så lite lust att prestera    it sucks!


Idag har jag dessutom haft den tråkigaste tristaste ointressantaste engelskalektionen ever!

En sån lektion där man bara sitter och stirrar på klockan och hurrar för varje avverkad m i n u t. Bläää!

 Efter den så var det matematik, roligt? Nä det är bara ett måste, och nu står svenska på schemat. Får snart, mycket snart gå hem, det är bara att hålla ut

  


Igår hade jag min dampsyster hemma hos mig som hjälpte mig att tapetsera i vardagsrummet. Det är tur att hon har så mycket energi, för mig alltså.

Det blev snyggt men det blev verkligen tydligt vilka skitmöbler jag har   stackars mig. Buhu. Fast det som är bra är ju att jag äntligen hittat lusten att städa och göra om hemma igen. Så nu står tapetsering i köket som nästa projekt tillsammans med ommålning utav vissa möbler, sen tror jag visst att soptippen saknade en del saker utav mig oxå så det är bara att samla ihop skiten och åka dit   


Ikväll står träning på schemat vilket känns bra, eller nått.


Nä vet ni vad, det här var väl ett av de tristaste inlägget jag gjort på länge, hujja mig. Men vad göra? Har tråkigt.


Over and Out Suckers!



 

Ovido - Quiz & Flashcards