Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Anna - 30 mars 2011 20:36

Är det ok att stänga in sig och tycka synd om sig själv, dra täcket över huvudet, stänga av mobilen, låsa dörren och strunta i att öppna om nån ringer på?


Får man tycka synd om sig själv eller räknas man som patetisk då?

För om det inte är ok så räknas jag som det sistnämnda  

men säg inget till nån isåfall.


Alltså jag förstår inte, på riktigt.   

Hur jag än vänder arslet så har jag det där bak. Mycket konstigt?

RUUUUMPAAA!


Vad jag inte förstår är varför vissa glider runt på bananskal och andra, bland andra jag, råkar ut för det ena bakslaget efter det andra...

Många har gångerna vart då jag (i tankarna alltså) vänt ansiktet uppåt, knutit nävarna och skrikit

V A R F Ö R! Vad har jag gjort för att förtjäna det hääääär!!!!   


Jag vet att man inte ska klaga och jag vet att det inte är bättre än vad man gör sig, men om det är så att man uttömt alla andra möjligheter och det iallafall inte blir bättre, ja... då vet inte jag???    (sorglig musik spelas nu i bakgrunden)


Men det är klart... inte ska jag vara så här negativ...

JAG TROR JU PÅ TOMTEN OCH VÄRLDSFRED   


OVER AND OUT ALL YA SUCKERS!








Ovido - Quiz & Flashcards