Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

Det förflutna kommer alltid ifatt

Av Anna - 20 februari 2011 19:47

I min enfald trodde jag att det var lätt att springa ifrån mitt förflutna.

O X E L Ö S U N D.

För mycket skit, ilska och för mycket sorg.

Jag lämnade ockle med ett löfte om att aldrig återvända, aldrig sätta min fot där igen.


Men är inte Ödet en skojjare?


Ödet gjorde att min bonuspappa flyttade tillbaka dit och ok det kunde jag väl leva med. Så gick tiden och jag träffade världens bästa Marre, och vart bodde hon? Jo i ockle så klart, sen har vi världens bästa Jenny som tog sitt pick och pack och flyttade dit. Hmm... detta var bara början, tycker att jag de senaste året träffat på fler och fler oxelösundare, antingen har dom flyttat in till Nypan eller så bor dom kvar så att jag helt enkelt är tvungen att åka dit för att hälsa på dom där.

Har många urtrevliga oxelösundstjejjer i min skola faktiskt, btw liksom.

Så hur jag än gör blir jag aldrig av med Oxelösund, det är som en böld i mitt arsle   Jag antar att jag helt enkelt får acceptera att jag är en gammal oxelösundare vare sig jag vill eller inte.


Det positiva (man ska alltid plocka fram positiva saker i det negativa, haha) med att tvingas "möta" Oxelösund igen och ofta är att jag kan försonas med mitt förflutna, jag kan till och med plocka fram positiva bitar, händelser och människor   asssåååå..... ja e bara såååå klok!   


Till saken hör att jag var rätt utanför ända från lekis fram tills sjunde klass, då jag började söka mig nya vänner och mitt liv blev genast mycket bättre, men illviljan emot vissa personer har ju setat kvar, men lagt sig med tiden tack och lov    

Barn kan vara väldigt elaka och har man en gång hamnat utanför är det svårt att ta sig in igen. Det är tufft att vara barn   


Så detta var anledningen till att jag stack från min hemort så fort jag kunde med ett löfte om att aaaaaldrig återvända till den där jääävla skitstan!!!!!

Men som sagt, människor förändras, tom "perfekta" jag!   


Over and Out Suckers!

 
 
Ingen bild

emmathepimp

21 februari 2011 16:14

du är så vis lilla anna panna <3

Anna

1 mars 2011 12:29

Eller hooooouuur ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 6 juni 2012 09:22

För att bekräfta kommentaren "det är bara fjortisar som bloggar" så kan jag väl lika gärna göra det jag blir anklagad över.   Och varför det kanske nån undrar? Jo det ska jag säga, JAG ÄR EN TÖNTIG FJORTIS SOM INTE FATTAR ATT JAG ÄR 37!      O...

Av Anna - 7 maj 2012 09:53

Helt plötsligt tänkte jag att "Idag är början av resten utav mitt liv"... Nästa tanke var "Vilket fult ord! "BÖRJAN" är?!? Böjan, blöjan, börj, burjare? Usch    men ändå är det ju ett bra ord, ett positivt ord faktiskt. Men uu så fult.   Men för ...

Av Anna - 24 april 2012 09:38

Det finns fruktansvärda föräldrar som använder sitt barn som maktmedel och medvetet förbjuder släktingar att träffa barnet bara för att hämnas på de vuxna!!   Tyvärr är det det oskyldiga barnet föräldern straffar mest, för hur ska ett litet barn...

Av Anna - 19 april 2012 08:48

Visst är det så att när det gäller släkten så får man spotta och säga vad man vill om den, men när man hör andra som gör det så blir man lite arg, och i mitt fall...LEDSEN      När det gäller denna familjemedlem så har jag hört så mkt otrevlighet...

Av Anna - 30 mars 2012 20:05

Pga respekt för min mor som ringde för en stund sen och ville att jag skulle ta bort mina "familjeintrigsbloggar" har jag överlagt med mig själv och mina alteregon och tagit bort vissa av mina tidigare inlägg, även om jag själv inte tycker att jag sk...

Ovido - Quiz & Flashcards