Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Anna - 17 februari 2011 12:12

Har återigen en trist lunch att fördriva och jag vet inte riktigt vad jag ska göra så jag skriver väl lite strunt då    bara för att underhålla mig själv alltså.

 

Fick världens komplimang idag, en klasskompis sa "Oj det syns redan att du blivit smalare" vilket jag tyckte kändes bra och gör ju att man verkligen vill fortsätta med träningen, vilket jag ville ändå men iallafall.

 

Usch måste skriva klart novellen i svenska idag och det känns tungt, jag fick ihop ett utkast igår men det känns ju som värsta skiten, det måste göras. men det är verkligen svårt när inspiriationen tryyyyter...    bläää....

 

Nästa vecka är det lov och jag och barnen åker upp till mamma i Rättvik, det ska bli skönt. Har jag tur följer sonen med flickvän med tillbaka hem, de har sportlov veckan efter. Man vet ju aldrig med pojken han har ju en benägenhet att ändra sig rätt ofta nu för tiden. Men det väl åldern, tonåring. Det säger väl allt   

 

Har varit grymt irriterad och arg den här veckan på en viss person, tyvärr är det någon jag måste ha kontakt med vare sig jag vill eller inte, men nuförtiden så ryker det ur öronen på mig så fort jag måste ha med den sjuke jä.....ln att göra.

Det är bara att konstatera att ibland är det svårare än annars att låta det saker och ting gå in i ena örat och ut genom det andra.

Tro mig när jag säger att jag verkligen försöker att inte bry mig men det är svårt när man måste samarbeta och den andra drar åt ett annat håll och inte går att resonera med.

 

Nä nu ska jag skriva lite på den där novellen då....

 

Over and Out Suckers!

Ovido - Quiz & Flashcards