Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Anna - 6 juni 2012 09:22

För att bekräfta kommentaren "det är bara fjortisar som bloggar" så kan jag väl lika gärna göra det jag blir anklagad över.   Och varför det kanske nån undrar?

Jo det ska jag säga, JAG ÄR EN TÖNTIG FJORTIS SOM INTE FATTAR ATT JAG ÄR 37!   


Och jag blir så förbannat trött på...

.....att det mesta jag säger ska vidareförmedlas!!!   

....att inte bli trodd!   

....att det jag säger inte tas på allvar!   

....att få nedvärderande kommentarer!   

.....att bläääääääääää!   


Jag bygger upp mig själv och ni försöker dra ner mig igen, men N E J aldrig att jag ändrar mig och blir den där tjejjen som inte törs stå upp för sig själv och tycker att hon inte är värd någonting!

Jag är inte bäst i världen (även om jag tror det  )  men jag är värd respekt och att mina åsikter är värda att bli respekterade.

 


....och som en fin avslutning på detta gnäll, så vill jag bara säga "Leve fjortisar!"     

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards